25 Kasım 2012 Pazar

Rihanna pngs

ve The Walking dead 2.sezon 1.bölüm biteer. :D Her bölümü çok gzel ama kaydırma çubuğunu ne kadar kullandığımı anlatamam sürekli aşağıya çekiyorum. hehe :D Zombilere bakamıyorum hiç sdfghj :D Bazen sesini kısıyorum hatta bazen kapatıyorum. birde korku filmlerini seviyorum ha. :D Zaten Silent hill 2 ' ye sinemaya gittiğimde 1.yarıda tek kulaklarım kapalı , 2.yarıda ise 2 kulağım kapalı ve 3d gözlüklerimi çıkardım hatta  ekrana falan bakmadım bazen. Ama tüm suç sinemacılarda o kadar çok sesi açıyorlarki rahatsız ediyor yani. korku filmi bide yahu. Ne gerek var bu kadar yüksek sese? :D uzun upuzun zamandır bekliyordum 2.sinin çıkması sürekli '' ne zaman çıkacak 2.si '' , ''Silent hill'ın artık 2.si çıksın '' diyip durdum. :D Oyun serisinide biliyorum. Dolu bir arşivi var Silent hill'ın Babam ps3 e çıkanlarıda biliyor. Ama bizde ps3 olmadığı için malesef birçok oyunun devamını oynayamadık. Neyse birazdan başka bir ünlünün pngsini paylaşacağım.

 Her zamanki gibi benim kesim. :D Zaten genelde kendimin yaptığımı biliyosunuzdur
 sadece gif kategorisindeki gönderi bana ait değil. Belki yakında silerim.



Hiç yorum yok: