30 Eylül 2012 Pazar

Kelebek ve kedi gifleri

Selam , Artık sadece hafta sonları açtığım için okul yorgunluğuyla birşey yapmaya üşeniyorsunuz biraz. Bu sefer benim yapımım değil. Asıl yapan kaynağı bilseydim kaynak verirdim ama bilmiyorum. Forumlardan buldum. Böyle kolonloarın sonuna, yazının sonuna , imzanızı süsleyebileceğinizi düşündüğüm şeyler getirdim. Beğendiklerimi seçtim.Uygun olanları. :D





Whoohoo ! sdfghjkl :D 
Bu arada Dost site olarak gözükmek isteyenler söylesin Blogcu'larda dahi.
ve Yeni header yapıp koydum. ve Blog'taki Diamond Rihanna'nın yeni şarkısı.. dinleyin.
ve Blog'a Haftanın resimleri bölümü koyucam.
OMG bloğumda 3 tane kedi dolaşıyor ! asdfghj :D













2 yorum:

UMUT dedi ki...

Yeni tasarımızın çok hoş olmuş fakat arkplanınızı değiştirirseniz daha şahane olur ;)

meloshe dedi ki...

http://selenagomeztugce.blogcu.com/ Olabilir miyiz? (: ^_^ <3